Sunday, August 22, 2010

~angah dan bubur lambuk~



waaaaaa......aku kira ni la kali pertama aku x dapt balik berpuasa dgn famly aku...rupanya ibu mengingatkan yg waktu belajar kt matrikulasi melaka dlu pun aku x balik puasa, just balik raya je....oooooo....lalu bru aku rasa sedikit kurang cuak = tenang...legaaa...he3....tapi...aku ckup benci bila ade org yg suka racun aku kalo die dpt balik rumah....budak racun ni namanye angah...adik aku lah....ari jumaat bru ni, 10 ramadhan, ibu dan abah buat bubur lambuk untuk diedarkan....ibu pun bgtau last minit, aku x dpr blik sbb subjek requirement ke pasat tani setiap hari sabtu...jdi aku x sempat nk balik....dn aku paling x suka budak racun ni kan call aku memberi laporan ape org2 kat umah sedang buat...almaklumlah...kami ni 3 beradik je...aku, angah n adik...he3..bila sorang xder kat umah...makanya..akan sunyi la umah...jdi bila budak racun tu bali dri asrama, die akan berada dekat dgn hp die, maka die akan rancaknyer bermsg aku dn call aku...cess....anyway....sbb die suka sgt membuat laporan..aku paksa die menghantar gambr2 kejadina bubur lambuk jumaat bru nie....he3....jadi marilah kita berkongsi yer pic ni...ade 2 keping je kot...keh3...tp sbb aku xdpt balik join event tu..makanya...aku rasa mcm nk msuk dlm periuk bubur lambuk tuh....rindu bangat dgn masakan ibu....puasa2 ni teringin nk mkn buah melaka ibu buat, nk pergi bazar ramadhan beli murtabak dgn abah...hu3...nk balik...tp arini...22 ogos..aku dh pergi pekeliling beli tiket...SAH aku akn balik umah 3rd sept...bus pkul 3pm..keh3....aku akn sampai sebelum waktu berbuka..dn akan sempat nk bertebaran di bazar ramadhan...insya-allah...

No comments:

Post a Comment