Sunday, August 22, 2010

~my cutie little nephew....firas ihtisam~


sudah lama aku tak berblog ni, tapi kala pulang dari soat terawih pada mlm ke 13 ramadhan ni, aku tibe2 plak manapat mood nk berblog...melihat last post pd oktober 2009,malu pulak pada diri sendiri...pemalas btol nk updated blog...padan la blog aku ni xder follower...pic pun xder...jdi...ini cerita...cerita aku yg tetibe menjadi maklong kpd mohd firas ihtisam...ank kpd abg sepupu aku..die sgt comel...biasalah budak kecik....ang sepupu tu cucu sulung dlm keluarga sebelah ibu aku, jdi...after kwen dan dpt anak, maka....seisi keluarga di dalam dilemma yer....dilemma dimana semua status berubah dek kerana budak botak sorang nie...aku yg selama ini menjadi kakak @ kak long dlam fmly...skrang nie kne jdik acik @ auntie...cess...firas betol2 meletakkan kami semua sekeluarga dlm dilemma....bagi ibu dan abah aku pulak...skali aku pandang...nk tergelak jugak...pd umo 40an dh kene posting opah n atuk...semua sebab firas...he3...firas...adik buat kami dlm keadaan dilemma tau...tp nasib baik budak botak ni cumil...he3...so...kat sini aku nk share pic budak butal ni bersama bear pink die...serta muka konpiusnyer setelah diletakkan di ats bear tu...he3...

No comments:

Post a Comment