Tuesday, August 24, 2010

~oiiii cik gusi~



14 ramadhan...
org sume puasa...of coz la aku nk puasa jugakkk....
tp bila sampai waktu berbuka....org lain berbuka..aku yg x leh berbuka...
sbbnyer...gusi aku sakit...
abru telan seteguk air pun dh ckup maraih tenaga ak untuk telan air tuh...
itu belum cmpur kalo mkn nasi lgi tuu....uiiii...kalo mkn nasi..meratap lgu raya la akak....hu3
udah tu....dah tau sakit mulut x leh mkn bnyk2...menapak lg ke bazar ramadhan ptg tdi...nk wat cmner..
aku mmg suka tgok bnde mkn2 ni...
knonnya lepas berbuka...nk la mengadu domba dgn encik suami pasal gusi yg sakit nie....
alih2...encik suami text smula.."yang, dh tua2 cm tu pun ade lg ke gg nk tumbuh???kuang3"...
saje je le nk kenekan aku yg tgah sakit nie...
secara serta merta mcm nk mogok buat kuih raya tahun nie...(org sakit gg mmg suka marah kan...knp???)
berbuka td aku menshopping horlicks ais, buah melaka n bihun tomyam...
horlicks tu minum x sampai 10 teguk...
bihun tomyam yg dah aim dri zohor td...separuh jer...tu pun mkn dah mcm alien mkn perut org...ha3..
sedut dan telan...nk kunyah x leh...
buah melaka lak...balik terawih bru nk mkn...itupun dgn segala upaya nk kunyah kuih tu
nk telan sesaje kang lekat pulak beras pulut tu kat tekak aku...
sehingga kini, air kosong jelah yg paling best..
dh lama teringin nk buat kuih buah melaka untuk encik suami...
tp masa dn jarak x mengizinkan....

No comments:

Post a Comment