Wednesday, November 21, 2012

Kuciwa....aku kuciwa kerna dia...amir oh amir..

ni betol2 catatan dari hati seorang insan...keluh kesah aku dibuatnya...damn it!!
aku ade sorang kwn...lelaki ye...he is chatter...aku kenal dia kt ym, nama dia pun dah best...as well as the person encik AMIRUL HAKIM (nama je..korang x kenal pun)..aku pnggil dia amir je...dia ni...pd aku la...dari aku kenal sehingga semalam...perfect guy...knp aku ckp mcm tu???...sbb dia ni arkitek...handsome n awesome not bad...tetapi....after last nite....it seem he turn to be sum1 else...bukan kwn yg aku kenal b4 this...

aku ada bnyk bad side story...past story...xyah la aku kongsi lak kan...hahaha...nti bukak pekung sndiri...tetapi...after all...kita kena la sentiasa berusaha dan berubah menjadi yg lebih baik...ye dak?? dalam pada aku merangkak dan merasa kemanisan dek kerana berubah...mcm mana la si mamat ni boleh TERRRRR join N-Vclub....OMG OMG OMG!!! aku selalu webcam dgn dia...tp mlm td....sumpah aku menung je depan wc tuh!!

SPECHLESS!! aku ramai kwn lelaki yg dah terbabas mcm dia ni...tp...after kenal dorang few years back...mula2 mmg dorang ni eksited cite experienced dorang...ada yg siap terang2 mintak nk terai aku...tp pandai2 la tepis beb..kdang2 aku rasa aku ni selalu sgt berkwan dgn org yg x brape selamat jekkkk...noty...nakal bnyk dri yg baiknya...but at the end...sume ckp menyesal...

flashback jap...
aku ada kwn chatter, mcm aku gak...mr.FIR....dia pun motherfucker hebat gak area selangor ni...since early 20s he join the N-Vclub...then...bila amir confess kt aku yg dia dah TERbabas tu...n seems he really enjoy it...mcm bunyiknya...dah xnk toleh ke pintu syurga lg dah gamaknya...so...aku cari fir...i need at least few words from fir...sbb fir ni baik sbnrnya...aku dh kenal dia lama...i know hows he..

fir ckp ape korang tau...fir said...once dia dah start...mmg susah nk stop...like him...still going...even thought fir ni nk stop being sum1 like dat...nk get marry..tp fir said that...he also dont know where n when to stop..at the end..last2 sekali dia ckp nk g GAZA...kalo bleh biar mati kat sana...OMG....he good kan???
*ya allah...engkau jauhkan fir dri hasutan2 jahat, beri dia sebuah kekuatan supaya tidak terus begitu, dan engkau temukanlah dia dgn pasangan hidupnya, hapuskanlah segala dosa n kesalahan dia...amin*
fir...sebagai manusia biasa kt dunia allah ni...sumpah aku syg ko!!

jadi...berbalik kpd story amir...smpai ke pg ni...smbil tggu bus pun aku bleh lg dok teringat je bende yg dia dah buat tu...ya allah...tunjukkan dia jln yg benar...aku dh dgr bnyk experinced kengkawan..so aku terai advice si amir ni..tp mcm x mkn jek...even bru try sorang..tah bohsia mana dia sebat...aku felt very sorry la for him..aku tau aku bukan malaikat...bukan org alim2...bukan stock2 ustazah...sbb aku pun nakal gak dlu...tp...rasa la panas je mata aku...bila teringat si amir ni..

aku rasa gagal sbgai seorang muslim utk nasihat kpd muslim yg lain...aku gagal jdi seorang kwan yg boleh bgtau pro n cons terhadap ape yg dia dah buat..sedih toksah ckp la...smpai pg td..kalo bleh airmata aku nk meleleh jeee kt bus stop tu...tp xkan lah kan..malu la wey..org tgok!!

aku xder admire dia ke ape ke...cuma senang berkwn dgn amir ni...we speak same language...senang nk paham masing2 punya style..tp...whenever dia bgtau apa yg dia dah buat...aku rasa mcm magnet sama kutub lak...penolakan...y its happen to him...aritu bukan main ckp dia kuat bagai2...OMG....aku rasa rongga pernafasan aku ketat!!!!

apepun....utk amirul hakim...utk 1st few years ko mybe sgt enjoy dgn ape yg ko dah rasa skang dan aku dpt rasa yg ko mmg xkn stop fucking...ko bleh ckp la ko xnk kwen sume2 tu...tp jgn smpai ko reach point sama dgn fir...sbb aku kesian kt dia smpai bleh mengalir airmata aku...sbb dia x mampu nk stop, he dont know where n when to stop..dia nk syahid di GAZA...
amir, ko education tggi, keje bgus..professional group...muslim..caliph..ko wise..
jgn la jahanamkan hidup ko..aku nasihat..berbakul2....sbb 1 sebab je
KAWAN...AKU SAYANG KAU!!

No comments:

Post a Comment