Monday, October 31, 2011

~selepas beberapa purnama~ [mood:happy convo]

salam semua...selepas beberapa ketika...dgn broadband yg aku x bayar2 dh brape bulan ni, maka aku menjengah juga la kan kt blog yg dh lame aku tinggalkan ni...hahahaha...juz to show u guys...few pics...few feels....

last posted would be my last post when i was at UPM...completing my degree....kik3....n now....i entry kali ni..pasal my convo la....for SURE!!!.....kik3...
I'M GRADUATED!!!

5 thun aku pulun study....sijil ijazah pertama ade jugak dlm genggaman...alhamdulillah...berkat doa dn usaha aku, doa ibu dn abah, sokongan kwn2 dn para pendidik...Ijazah Sarjana Muda Sains Perniagaantani UPM ade dlm tgn aku skang nii....weeeeee....yay!!! Y^Y

there some preview la....hari konvo aku.....rollll









No comments:

Post a Comment