Friday, March 25, 2011

~lelaki oh lelaki~

oh sahabat aku ni sungguhlah tabah...mcm2 dia diuji...tp dia mmg soerang yang sangat penyabar...tp sabar sabar die..aku tau yg dia sakit hati....KECEWA...

baru saje balik dari pasar tani....saja isi masa pgi2 ni dgn berjalan2.....sekurang2nya dia boleh free her mind by not thinking about that stupid bloody man lg kan....letih dgr cerita...

jeng3.....then tibe2 dpt call dri encik ni sbb nk dtg jugak join us for breakfast....hape ke jadahnya??? semalam ko ckap end for everything lah...then u nk jumpa pg ni...mcm2 lah....cakp putar2...bila tnya soalan x jwb...tlong lah yang faham, kwn sy ni letih dah nk lyn lelaki yang tah pape mcm u tu...

then dgn muka tak bersalah pulak tu dtg dkt meja ktorng yang tagh menikmati laksa penang...kik3...then he seem like...nothing happen...ohh..walaupun aku ni sekadar pendengar, menasihati dri pengalaman aku sendiri, aku rasa keparahannya...sbb aku sendiri pun tgah parah...

tp aku ckup sgt lah pelik...knp la lelaki ni susah sgt nk jwb soalan kalo ditanya bertubi2...jwb jelah...lg buat aku mendidih kalo x jwb ape yg aku tnya....

jap clash....x sampai 24jam..tibe2 cakp dh rujuk semula...ohh lelaki....semudah itu ko lambung dan sepak kami...kau campak bila kau x perlukan kami...tp kau cari bila kau perlukan....

entah...as time stepping...as i'm walking...aku semakin jauh untuk percaya kepada perhubungan yang satu ini...
dan aku tertanya2 sendiri...mcm mana seorang perempuan boleh membbuat kptusan utk berkahwin dgn seorang lelaki ni...lelaki ohhh lelaki.....

No comments:

Post a Comment