Wednesday, January 1, 2014

Konklusi 2013- Part 3 (Plot Akhir)

Plot Akhir

Aku habiskan tahun 2013 aku dgn bermacam2 perkara...dgn bermacam2 rasa...setiap mlm sebelum tidurku...adakah aku bisa melihat lagi dunia esok pagi...

Buat teman istimewa...Haikal Rosli yg kembali ke rahmatullah pada 12/11/2013....aku kira itu hadiah ulangtahun aku yg ke-25..yang smpai mati tidak akan aku lupa...sahabat...damailah kamu disana...Al-Fatihah

Aku habiskan masa hujung tahun aku di fakulti...menetak papan kekunci komputer menyiapkan azam tahun lepas yg belum dipenuhi...thesis master..harapnya ia akn siap di awal 2104 ini...bersama peneman setia chocolate and choc cake...warghhh....


Tahun 2013 aku anugerahkan diri sendiri dengan beg tangan berjenama dri luar negara "cath kidston'


Antara projek2 yg dijalankan sepanjang tahun 2013...projek ayam...projek kmbing, projek merambong island dn juga projek pasar borong bera...alhamdulillah..everything going well...


Credit pixies...no caption (alah..mmg xde caption pun sepanjang entry Konklusi ni kan....)

No comments:

Post a Comment