Wednesday, January 1, 2014

Konklusi 2013 - Part 1

Happy New Year all...
I wish everyone happy new year..

Bila masuk new year, semua org akan buat azam baharu..right? But..unfortunately...im NOT!! OMG OMG...knp tidak??

Bcoz..im started my 2014...with heartless...i love 2013 much...coz im fell like im life to the fullest..appreciate every moments in my life..thus, mkn bnyk..main bnyk..tido bnyk..keje banyk and everything were dlam kata sifat yg banyak..

Actually...i was not really into it nk update blog..BUT...since i stop updating my life stories at wechat moments and facebook (tapi ade lagi instagram and tweeter yg very2 strict friends screened)...so i rajin la nk hapdet setori kt sini

Well..mcm nk nikah je...mcm nk nikah je...tapi dgn siapa...hahahaha....27/7/2014...berjayakah kononnya nk nikah time tu...pulak bru sedar kan yg tarikh tu last Ramadhan..derr..ape punya planning daa...

There are to much stories..need to use too much words..so...make it simple..with point...(lecturer degree ajar)

Plot 1: Family
My beloved parents...semakin maju dgn perniagaan mereka...ALHAMDULILLAH SYUKUR..semoga Allah terus mengurniakan rezeki kepada kami sekeluarga..credit pixies of my beloved parents..




My sista...she is big sista now...young lady instead...dh berjaya menempatkan diri sebagai mahasiswa di Universiti Malaysia Kelantan September 2013..credit pixies ketika menghantar beliau ke Pengakalan Chepa, Kelantan bagi daftar masuk universiti


30th august..bad crush on my baby sephia...done by waja..no words...tergamam...rushing..tau tak yg cuti merdeka tu 9 pgi fmily nk gerak ke Kelantan utk hantar angah dftar universiti...dan 30 ogs tghari...di bawah matahari rembang itu...i kena langgar..que sera sera...what will be...will be...Allah nk uji...credit pixies utk kejadian tersebut...


Family members who help me out manage stress and broken hearted...sepanjang 2013..ada mereka ini...yg aku bisa peluk (maaf bahasa ganti diri berubah..mood menulis mendatangi jiwa) untuk meraih ketenangan syurga...Audra + Adeilina
Mereka ini comel...wangi dri syurga...yg bisa buat medula oblongata dan pituitary aku lega...bersama rembesan adrenalin yg menenangkan...credit pixies budak berdua ini...(serta ank kwn2 yg sempat beta ziarah bersempena kelahiran mereka ke dunia ini...)


And...aku bahagia...aku mencari bahagia...dan aku harapkan bahagia ini...walau ada kesakitan yang tidak bisa aku lontarkan...tapi sakit itu tetap ada..supaya orang sekeliling aku tidak melihat kesedihan aku...supaya mereka hanya lihat aku ketawa..bahagia..jangan tinggal aku...walau aku tahu semua yang aku syg akn PASTI pergi tinggalkan aku...

No comments:

Post a Comment