Monday, November 1, 2010

percutian usahawan...=)

salam semua.....sudah lama aku tidak menulis ni...selalu berniat...tetapi kekangan masa menjadi pelajar tahun akhir ini sgt membantutkan niat utk menulis bermacam perkara utk dikongsikan...
(menarik nafas yg panjang)....
banyk cerita yg ingin dikongsi....tetapi dimana harus aku mulakan...itu maknanya TERlalu banyak yg telah diniat utk dikongsikan..tapi semua ceritera lebur dibawa angin....(= aku lupa la tu...bnyk sgt mende nk buat.....)=)
okaylah....percutian usahawan ni sebenarnya trip subjek keusahwanan perniagaantani....kami terpaksa...(yeke ke terpaksa???, tp mcm paksa rela jugak lah, kami melawat ke cameron highlands..menginap di aparment pucak arebella.....very nice view...sesape nk g lepas ni kene menginap disitu ya...rate ok lah....dalam rm250 per nite...apartment 3 bilik...utk family vacation sgt dicadangkan....=)..ohh lupa pula nk bgtau...pucak arabella tu letaknya di tanah rata.


ini adalah scenery dri puncak arabella...cantikkan

okay...kami sekelas ke sana seramai 13 org jer...ade 2 body guard..he3...mikey and ice....n also encik driver upm yg secara tidak rasmi menjdi pengiring terhormat kami...=). Disana kami melawat Tea plantation sg.palas.....ke blue valley...cactus point...ladang mr.raja..(ladang bunga krissantimum)...brinchang...ladang strawberi mahsoor dan semua tempat itu sgt best walaupun itu adalah kali ke 6 aku kesana.....=)
sesiapa yg belum pernak naik kesana...sila lah cuit2 malaysia ke sana ya...=)

ini adalah sekeping dua gambar aku kat sane....









No comments:

Post a Comment